Abra Meble nowym klientem agencji Booost

Do grona klientów agencji performance marketingowej Booost (Grupa S/F) dołączyła marka Abra Meble.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Abra Meble nowym klientem agencji Booost

Kampania sprzedażowa Abra Meble opiera się na big data i hiperspersonalizowanym przekazie do konsumentów w czasie rzeczywistym. Klient będzie się rozliczał z agencją w modelu success fee.

- Prowadząc kampanie w oparciu o big data wiemy, kim jest klient marki Abra, co i kiedy mu powiedzieć na każdym etapie jego ścieżki zakupowej. Hiperspersonalizowane kreacje dostosowane są do realnych potrzeb konsumentów, co ma ogromny wpływ na ich aktywizację, a finalnie na domknięcie sprzedaży - komentuje Łucja Gdala, managing partner agencji Booost.

Agencja daje klientowi także gwarancję brand safety emitowanych kreacji reklamowych. Kampania potrwa kilka miesięcy.

Agencja performance marketingowa Booost powstała w czerwcu tego roku, z przekształcenia spółki MCP Publica. Członkami jej zarządu i udziałowcami zostali Łucja Gdala i Sławomir Kornicki, wcześniej związani m.in. z Codemedia, Mediacontacts i Centraals.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa