Absolwent: Najlepsze osiągi w każdej pojemności

Pod hasłem „Najlepsze osiągi w każdej pojemności” rozpoczęła się wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa wódki Absolwent. Zarządzająca tą marką firma CEDC prowadzi akcję wspólnie z agencją Hossa Advertising.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania wódki Absolwent opiera się na powiązaniu tej marki z motoryzacją. Głównym elementem akcji pod hasłem „Najlepsze osiągi w każdej pojemności” jest konkurs „Przyspiesz po samochód”, w którym można wygrać cztery samochody BMW 320i Coupe oraz 200 nawigacji marki TomTom. Zabawa rozpoczęła się 15 maja, a potrwa do końca września.

Firma Central European Distribution Corporation (CEDC), producent wódki Absolwent, uzasadnia, że motoryzacja to temat, na który mężczyźni chętnie rozmawiają podczas spotkań, także przy wódce.

grafika

Konkursowi będą towarzyszyć działania reklamowe w sklepach: animacje sprzedaży oraz materiały POS, m.in. zawieszki na butelki, listwy półkowe, plakaty i papier pakowy. Akcja obejmie prawie 15 tys. sklepów handlu tradycyjnego oraz kluczowe sieci super- i hipermarketów.

Całą kampanię CEDC realizuje we współpracy z agencją Hossa Advertising.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style