Adam Kornacki reklamuje swój standard OC i AC w Avivie (wideo)

Dziennikarz motoryzacyjny TVN Turbo Adam Kornacki został ambasadorem nowej oferty ubezpieczenia OC i AC w Avivie - Standard Kornackiego. Za przygotowanie i realizację kampanii reklamowej odpowiadają firmy Gong, Papaya Films, ZenithOptimedia Group i Edelman Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Adam Kornacki reklamuje swój standard OC i AC w Avivie (wideo)
Adam Kornacki w reklamie Avivy

Promowana w kampanii oferta Standard Kornackiego obejmuje ubezpieczenie OC z takimi dodatkowymi usługami jak bezpłatny dzień korzystania z toru w szkole bezpiecznej jazdy, darmowe assistance na Europę (bez Rosji) oraz bezpośredni kontakt z odpowiednim likwidatorem przy zgłaszaniu szkód. Z kolei pakiet OC i AC zapewnia szeroki zakres assistance, m.in. pomoc w razie awarii nawet pod domem, nocleg dla pasażerów, możliwość kontynuacji podróży z kierowcą zastępczym, dostarczenie części do warsztatu czy odbiór pojazdu po naprawie.

Ambasadorem reklamowym oferty jest Adam Kornacki, dziennikarz motoryzacyjny związany przede wszystkim z TVN Turbo. - To znakomity ekspert, który stworzył z nami nowy standard polis dla kierowców. Zaprosiliśmy go do współpracy, bo jest znany z dociekliwości i wysokich wymagań, dlatego jest idealną osobą do naszej kampanii - tłumaczy Andrzej Mytych, kierujący w Grupie Aviva działem komunikacji i zarządzania marką.

grafika

Akcja reklamowa od 2 marca jest prowadzona w internecie (spoty wideo, aktywności w serwisach społecznościowych) oraz poprzez działania public relations, a w drugiej połowie marca obejmie także radio (największe stacje ogólnopolskie).

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Aviva wspólnie z agencją reklamową Gong. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, za zakup czasu reklamowego w radiu odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za wsparcie działań public relations - agencja Edelman Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style