Adam Rudzki i Jarek Maciejek w zespole kreacji Artegence

Do działu kreatywnego agencji Artegence dołączyli Adam Rudzki jako creative i Jarek Maciejek jako copywriter. Jako team kreatywny odpowiadają za pracę dla kluczowych klientów agencji oraz projekty new business.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Adam Rudzki poprzednio związany był z agencją Cravtt, gdzie na analogicznym stanowisku odpowiadał za stworzenie i rozwój działu kreatywnego. Rudzki przez ostatnie osiem lat pracował w działach kreacji Ogilvy&Mather, BBDO Warszawa, Grey Warszawa i Lemon Sky. Był współautorem platformy kreatywnej Żywiec „Chce się Ż”, czy koncepcję „Dziki Sad” z portfolio Grupy Żywiec.

Jarek Maciejek związany jest z branżą reklamową od 2 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku junior creative i digital creative także w Cravtt oraz w agencjach Twin i Digital Collective. Pracował m.in. dla takich marek, jak: T-Mobile, Rainbow, Królewskie, Wola Park, Blue Media, MyWay by Rainbow oraz Business Link Poland. Jest absolwentem dziennikarstwa na UW oraz zarządzania na SGGW.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK