Adform dla MullenLowe MediaHub w zakresie programmatic buying

Dom mediowy MullenLowe MediaHub zaczął korzystać z platformy firmy Adform do realizacji działań z obszaru programmatic buying.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Adform dla MullenLowe MediaHub w zakresie programmatic buying

- Komplementarność platformy, doskonałe lokalne wsparcie oraz dynamicznie rozwijający się zakres oferty programmatic (w tym rich media), zadecydowały o wyborze platformy Adform na jedną z kluczowych w naszej firmie - uzasadnia Maciej Czech, digital business director w MullenLowe MediaHub. - Mocny dział programmatic jest już jednym z istotnych elementów zagwarantowania naszym klientom najwyższego poziomu obsługi od przygotowania kreacji do emisji i ewaluacji wyników - dodaje.

Usługa Adform została wybrana przez MullenLowe MediaHub w konkursie ofert. Nie podano, na jak długo została zaplanowana współpraca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?