Adnetu do Onetu

Od 1 lutego 2004 powierzchnia reklamowa Tenbit.pl sprzedawana jest wyłącznie przez Biuro Reklamy Onet.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do tej pory klienci korzystali z pośrednictwa firmy Ad.Net SA. Interesującą dla rynku nowością jest również to, że ceny świadczeń reklamowych ulegają korzystnym dla reklamodawców zmianom.

Decyzja ta podyktowana jest zmianami własnościowymi. Jak poinformowano w komunikacie giełdowym z 9 grudnia 2003 roku spółka Onet.pl SA oraz Tenbit sp. z o.o. zawarły umowę sprzedaży przedsiębiorstwa Tenbit, prowadzącego popularny, zwłaszcza wśród młodych użytkowników Sieci, internetowy wortal rozrywkowy. Zasoby Tenbitu stały się integralną częścią największego polskiego portalu.

Tenbit jest serwisem rozrywkowym znakomicie uzupełniającym i poszerzającym ofertę portalu o treści kierowane głównie do młodzieży, szczególnie zainteresowanej telefonią komórkową.

Od czasu rozpoczęcia ścisłej współpracy pomiędzy Onet.pl a Tenbitem, oglądalność wortalu mierzona liczbą odsłon wzrosła ponad trzykrotnie, osiągając około 40 mln odsłon (PV) w styczniu 2004 roku. Dane statystyczne wskazują, że z serwisu średnio w ciągu miesiąca korzysta ponad 200 000 użytkowników (dane SMG/KRC, Net Track 2003).

Reklama w Tenbit.pl jest oferowana przez Biuro Reklamy Onet.pl według zmienionego, atrakcyjnego cennika, zawierającego nowe, konkurencyjne ceny. Wachlarz narzędzi reklamowych dostępnych w serwisie został poszerzony o wszystkie formy dostępne na stronach portalu Onet.pl, między innymi o bannerowe formy rozwijane czy "scrollowane".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu