„Adresujemy marzenia” w pierwszej telewizyjnej kampanii otoDom.pl (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu z ogłoszeniami nieruchomości otoDom.pl (należącego do Naspers Classifieds). Jest to jego pierwsza akcja marketingowa realizowana w telewizji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Adresujemy marzenia” w pierwszej telewizyjnej kampanii otoDom.pl (wideo)

Trzy spoty z kampanii obrazują hasło „Adresujemy marzenia”: bohaterowie kreują swoje otoczenie według własnych potrzeb i marzeń dzięki temu, że znaleźli odpowiednie mieszkanie lub dom poprzez serwis otoDom.pl. Kampania podkreśla, że jest to najpopularniejsza polska witryna z ogłoszeniami nieruchomości.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych), internecie (m.in. w sieci reklamowej Google, na YouTubie i Facebooku), oraz na outdoorze (nośniki w największych miastach).

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Unlimited. Produkcją i postprodukcją spotów zajęły się firmy Propeller, Badi Badi i Efektura, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana