Adrian Zwierzyński, Kamil Kuć, Katarzyna Surma i Martyna Gańko awansowali w 180heartbeats +Jung v Matt

Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansowali w dziale kreacji agencji interaktywnej 180heartbeats +Jung v Matt, a Katarzyna Surma i Martyna Gańko w dziale client service agencji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Adrian Zwierzyński, Kamil Kuć, Katarzyna Surma i Martyna Gańko awansowali w 180heartbeats +Jung v Matt
Od góry, od lewej Martyna Gańko, Kamil Kuć, Adrian Zwierzyński, Katarzyna Surma

Adrian Zwierzyński został senior art directorem, a Kamil Kuć, z którym pracuje w teamie - senior copywriterem. Zwierzyński w agencji pracuje od dwóch, a w branży od 10 lat. Ma na swoim koncie złoty miecz w designie w KTR oraz srebrne Effie.

Kamil Kuć pracuje w 180heartbeats od blisko roku, a w reklamie od ponad dekady. Razem w teamie współpracują od lutego 2020. W tym czasie stworzyli kreacje dla Google, Huawei i Otodom. Są także pomysłodawcami akcji #Chodźdokina dla Multikino, Cinema City, Helios oraz kin studyjnych i lokalnych z całej Polski oraz "Historie ukryte w ubraniach" dla Zalando.

Katarzyna Surma awansowała na senior account executive. W 180heartbeats pracuje 1,5 roku, gdzie koordynuje pracę dla: Zalando - kampanię "Historie ukryte w ubraniach"; Google - kampanie GPay, Google Assistant, Internetowe Rewolucje, Grow with Google, Pol'and'Rock dla You Tube; Nike - VaporMax2020, This is Trash i Air Max 2090.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/180heartbeats-jung-v-matt-przygotuje-serwis-o-grze-gwint-cd-projekt-red ##

Martyna Gańko objęła stanowisko account executive. W agencji, gdzie pracuje od dwóch lat, koordynuje współpracę z Huawei - m.in. kampanię Together 2020. Opiekuje się także Ben&Jerry's oraz projektowo Nike. Pracowała m.in. przy głośnej społecznej akcji Ben&Jerry's "Polonez Równości", nagrodzonej srebrnym Effie oraz kampanii Nike D/MS/X.

Dział kreacji i designu 180heartbeats liczy obecnie 18 osób. Zarządza nim Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner. Natomiast client service, który zatrudnia 8 osób - Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana