ADV łączy Codemedia i Mediasense

Należące do Grupy ADV domy mediowe Codemedia i Mediasense będą funkcjonować jako jedna firma pod nazwą Codemedia. Ma to im zapewnić szerszą ofertę usług i większą efektywność operacyjną.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prezesem spółki powstałej z połączenia Codemedia i Mediasense będzie Sławomir Kornicki, dotychczasowy szef Codemedia. Natomiast do jej zarządu, w którym zasiadają Łucja Gdala, Anna Gruszka i Sławomir Kornicki, dołączy Piotr Bieńko, wcześniejszy prezes Mediasense.

Codemedia, specjalizująca się w marketingu w internecie i mediach cyfrowych, po włączeniu Mediasense zyska takie kompetencje w zakresie mediów tradycyjnych. Fuzja ma też zapewnić firmom wzrost efektywności operacyjnej i skali działania.

- To szansa dla naszych spółek na wyróżnienie się w branży. Kompleksowość rozwiązań, które zaoferujemy klientom już po połączeniu, zdecydowanie będzie wykraczała poza standardowe usługi z zakresu komunikacji i zakupu mediów - zapowiada Piotr Bieńko. - Dzięki fuzji możemy stworzyć podmiot o niewspółmiernie dużym potencjale w zakresie strategii i realizacji szeroko pojętych kampanii marketingowych - dodaje Sławomir Kornicki.

Codemedia ma obecnie 29 pracowników, a w Mediasense - 8. W powiększonym zespole Codemedia zostaną zatrudnione wszystkie te osoby.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami