Adwertajzing reklamuje Head & Shoulders

Agencja Adwertajzing rozpoczęła obsługę reklamową marki Head & Shoulders. Wcześniej prowadziła już działania marketingowe dla innych brandów Procter & Gamble.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Adwertajzing będzie obsługiwać reklamowo Head & Shoulders w regionie CEMEA, czyli Europy Środkowej, Bliskiego Wchodu i Afryki. Pierwszym zadaniem agencji było przygotowanie materiałów POS do nowej kampanii „Head & Shoulders feathers” realizowanej od maja na rynku Szwajcarskim. Ponadto firma stworzyła dla marki naukowe pakiety demonstracyjne oraz specjalistyczne filmy korporacyjne. Procter & Gamble powierzył Adwertajzing obsługę reklamową Head & Shoulders, ponieważ jest zadowolony z efektów sprzedażowych, które osiągnęły prowadzone przez agencję działania reklamowe Brauna i Duracella. - Nasze kampanie dla tych marek emitowane były praktycznie na całym świecie - podkreśla Lech C. Król, współzałożyciel Adwertajzing. Umowa dotycząca obsługi Head & Shoulders została zawarta bezterminowo. Adwertajzing i Procter & Gamble nie podają więcej szczegółów na jej temat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"