Agencja 2012 wygrała przetarg Pracuj.pl

W wyniku przetargu rozstrzygniętego w pierwszym kwartale 2024 roku, Agencja 2012 przejmuje obsługę strategiczną i kreatywną marki serwisu z ogłoszeniami o pracę Pracuj.pl (Grupa Pracuj).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja 2012 wygrała przetarg Pracuj.pl

Przewidziana na 3 lata współpraca obejmuje obsługę komunikacyjną  Obejmie komunikację szerokozasięgową w mediach tradycyjnych z udziałem telewizji, działania w kanałach digital,a zawarta umowa przewiduje trzyletnią współpracę.

Zadaniem Agencji 2012 będzie wypracowanie ewolucyjnego rozwinięcia dotychczasowego formatu marki „W środowisku Pracuj.pl” i adaptowanie jej na potrzeby zróżnicowanych grup celowych usług Pracuj.pl, a zwycięska koncepcja zaproponowana przez agencję z sukcesem przeszła badania konsumenckie, będące elementem przetargu.

Koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl”, wdrożoną w 2021 roku, przygotowała agencja Brasil. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem