Agencja Feeders ma nową identyfikację wizualną

Po blisko dwóch latach działalności Feeders Agency odświeża swoją identyfikację wizualną. Rebranding przygotował Bożydar Kaniewski, head of arts agencji Feeders.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Feeders ma nową identyfikację wizualną

Obok warstwy wizualnej, agencja po dwóch latach od założenia zmienia swój manifest, który zostaje ujęty w haśle “Scroll-stopping advertising”.

Kuba Sagan, współzałożyciel Feeders Agency, zmiany kometuje: - Niezależnie do jakiego touchpointu dedykowana jest kampania, prędzej czy później trafi ona na małe, dotykowe ekrany odbiorców. Czy to w formie filmu na Youtube, Insta Stories u influencera, czy notki prasowej. By zatrzymać scroll każda idea, niezależnie od formy w jakiej pojawi się na feedzie, musi wywołać emocje - dać rozrywkę, wzruszyć lub edukować. Stąd powstał pomysł na #ScrollStoppingAdvertising, czyli komunikację, która wygrywa walkę o uwagę konsumenta.

- Połączenie dwóch liter E w nowym logotypie symbolizuje treści wyświetlane w feedzie; w dynamiczny, nowoczesny i skondensowany sposób. Użyta typografia podkreśla rozrywkowy charakter Feeders Agency. Natomiast wyrazista i żywa kolorystyka kontrastująca z bielą, podkreśla energię agencji oraz wyróżnia logo Feeders wśród marek obecnych na rynku - mówi Bożydar Kaniewski, head of arts Feeders.

grafika

Na górze nowe logo Feeders Agency, na dole poprzednia wersja

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie