Agencja H2O Creative rozpoczyna strategiczną obsługę marki Fresco

Agencja H2O Creative rozpoczęła współpracę z firmą Ambra. Odpowiada za stworzenie strategii oraz wdrożenie platformy obejmującej komunikację marketingową i działania ambientowe oraz promocję w punktach sprzedaży marki win Fresco.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja H2O Creative rozpoczyna strategiczną obsługę marki Fresco

Agencja odpowiada za całą ofertę marki Fresco. W tym roku firma Ambra,wprowadziła do sprzedaży dwa nowe owocowe smaki Fresco Frizzante: Fresco Frizzante Fragola i Fresco Frizzante Mango & Pesca o niższej zawartości alkoholu 5,5 proc. oraz unikalny na rynku format opakowania: poręczną odkręcaną butelkę 250 ml.

- Odpowiadamy na zmieniające się trendy konsumenckie. Fresco Frizzante jest lekkie, zachowuje elegancję wina, rozszerza wachlarz okazji do konsumpcji wina i przełamuje bariery cenowe. To nowy gracz na rynku orzeźwienia, który wymaga nowych działań marketingowych. To co zwróciło naszą uwagę przy wyborze H2O Creative, to zrozumienie nie tylko marketingowej, ale także sprzedażowej strony marki. Wspólne działania mogą mieć ważne znaczenie dla przyszłości Fresco  - mówi Zuzanna Amarante, senior brand manager w firmie Ambra.

Agencja nie podaje, na jak długo zawarła umowę z marketerem. Wcześniej za spot i kampanię w sieci, w tym zakup mediów, odpowiadała agencja Los Majores.

Za obsługę PR, zarówno konkursu jak i marki Fresco Frizzante oraz influencer marketing odpowiadała Kuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta