Agencja Heart & Brain będzie pracować dla UPC

Agencja Heart & Brain wygrała zorganizowany przez operatora UPC Polska przetarg na obsługę reklamową. W sumie w postępowaniu brało udział siedem agencji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

UPC Polska nie ujawnia, jakie jeszcze agencje zaproszono do przetargu, ani na jak długo podpisana została umowa z firmą Heart & Brain.

Od maja ub.r. operator współpracował z agencją Directors, ale współpraca ta miała charakter projektowy. Wcześniej, przez kilka lat dla UPC na stałe pracowała agencja DraftFCB (obecnie FCB Warsaw), która odpowiadała za kreację serii reklam z Katarzyną Pakosińską.

Sieć UPC Polska na koniec ub.r. miała 1 436 600 abonentów (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej