Agencja LiquidThread wchodzi do Polski za Strawberry Branded Content Strategies

Należąca do grupy Starcom MediaVest agencja branded kontentowa LiquidThread wchodzi na Polski rynek, zastępując Strawberry Branded Content Strategies. Firmą nadal kierować będzie Beata Bacieczko.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Agencja LiquidThread wchodzi do Polski za Strawberry Branded Content Strategies

Strawberry Branded Content Strategies działa od sześciu lat. Agencja pracuje dla kilkudziesięciu klientów, m.in. T-Mobile, Samsunga, Coca-Cola Poland Services, Kraft Foods Polska, Grupy Allegro, Avon Polska, Deichmanna i ZT Kruszwica. W ub.r. zrealizowała ponad 20 różnego rodzaju projektów.

Po zmianie nazwy na LiquidThread agencja i dołącza do grupy ponad dwudziestu oddziałów LiquidThread działających na najważniejszych rynkach na świecie. LiquidThread w skali międzynarodowej pracuje m.in. dla Samsunga, Coca-Coli, Microsoftu i Kraft Foods. W ub.r. agencja na całym świecie ok. 400 projektów.

Firmą nadal będzie kierować Beata Bacieczko, która z grupą Starcom MediaVest jest związana od ośmiu lat. - Dzięki wiedzy i wsparciu sieci LiquidThread będziemy mogli już wkrótce zaoferować naszym klientom innowacyjne strategie obejmujące tworzenie formatów i programów kreowanych na potrzeby marek. Ważnym kierunkiem rozwoju LiquidThread Polska będzie również poszerzenie spektrum kanałów komunikacji, w których realizujemy nasze projekty, o ogromny obszar mediów interaktywnych - zapowiada Bacieczko.

LiquidThread Polska będzie, tak jak dotychczas Strawberry Branded Content Strategies, blisko współpracować z zespołami klienckimi i innymi agencjami działającymi w grupie w Starcom MediaVest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję