Agencja Monday strategicznym partnerem platformy Sharebee

Monday - agencja komunikacji ogłasza partnerstwo z platformą Sharebee, specjalizującą się w zarządzaniu programami employee advocacy i social selling (wykorzystanie mediów społecznościowych do wsparcia sprzedaży lub innych celów komunikacyjnych).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach podpisanej umowy, Sharebee będzie odpowiadać za dostarczenie know-how i technologii do automatyzacji programów social selling i employee advocacy. Monday natomiast jest odpowiedzialne za strategię komunikacji, przygotowanie, dystrybucję i promocję treści oraz koordynację programów Sharebee.  

Sharebee to polski startup, twórca polskiej platformy usprawniającej i automatyzującej część działań z zakresu social sellingu lub employee advocacy. Sharebee pozwala na zarządzanie i wykorzystywanie treści firmowych przez pracowników firmy na ich prywatnych profilach. Rozwiązanie oferuje dostęp do pełnej analityki efektywności działań w social media, możliwości gamifikacji zliczanych w czasie rzeczywistym wyników oraz kontroli realizacji założeń projektów.

Strategia komunikacji a social selling i employee advocacy

- Media społecznościowe odgrywają coraz większą rolę przy podejmowaniu decyzji zakupowych B2B. Z badań wynika, że ok. 54 proc. klientów korzysta z mediów społecznościowych do wyszukiwania dostawców i rozwiązań dla swoich firm. Uwzględnienie social sellingu i employee advocacy w strategii komunikacji to dziś konieczność. Niezależnie od tego, czy jej celem ma być sprzedaż, budowanie wizerunku czy rekrutacja. Wierzymy, że dzięki współpracy z Sharebee będziemy w stanie zaoferować naszym klientom jeszcze lepsze efekty, ugruntowane w analityce - mówi Adam Kozłowski, VP digital w Monday.

- Z punktu widzenia klienta, nasze obszary doskonale się uzupełniają. Monday generuje wysokiej jakości content, natomiast nasza platforma umożliwia szeroką dystrybucję tego contentu w mediach społecznościowych, oddając go w ręce pracowników firm, dokładając do tego grywalizację i analitykę - dodaje Marcin Sokołowski, CEO Sharebee.

Współpraca ma charakter długoterminowy. Partnerstwo nie wiąże się z kupnem akcji Sharebee przez Monday.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem