Agnieszka Jabłońska-Twaróg odpowiedzialna za markę Twisto w Polsce i w Czechach

Agnieszka Jabłońska-Twaróg objęła nowe stanowisko marketing communications managera w fintechu Twisto.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Jabłońska-Twaróg odpowiedzialna za markę Twisto w Polsce i w Czechach
Agnieszka Jabłońska-Twaróg

Jabłońska-Twaróg jest związana z Twisto od 2019 r. Dotychczas jako dyrektor ds. komunikacji odpowiadała za PR i komunikację Twisto w Polsce. W tym czasie była odpowiedzialna za m.in. launch aplikacji i karty wielowalutowej Twisto na naszym rynku oraz realizację dwóch edycji największego badania UX dla e-commerce w Polsce - Koszyk roku.

Wraz z objęciem stanowiska International marketing communications managera, Agnieszka Jabłońska-Twaróg stanęła na czele międzynarodowego zespołu i odpowiada za brand, social media, działania z influencerami i PR Twisto w Polsce i w Czechach.

Wcześniej w Clear Communication Group

Agnieszka Jabłońska-Twaróg przeszła do do Twisto przeszła z agencji Clear Communication Group. Jako partner zarządzający (od sierpnia 2015 r.) zarządzała bieżącymi projektami agencji i pozyskiwała nowych klientów. Prowadziła szkolenia medialne (m.in. dla Deloitte, Deloitte Digital, PKP Cargo, PKL) oraz wspierała klientów w zakresie doradztwa w komunikacji kryzysowej.

Wcześniej pełniła funkcję rzecznika prasowego i dyrektora Biura Ministra w Ministerstwie Skarbu Państwa. Przez ponad dwa lata była związana z telewizją Polsat, gdzie prowadziła serwisy informacyjne Polsat News oraz „Biznes Informacje” i program publicystyczny „Kto ma rację” w Polsat Biznes. Przez blisko dwa lata pracowała również jako dziennikarka ekonomiczna w „Pulsie Biznesu”. Wcześniej doświadczenie zdobywała m.in. w telewizji TVN24. Jest absolwentką Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Joanna Kasiedczak w Twisto

Pod koniec 2020 r. do zespołu Twisto dołączyła również Joanna Kasiedczak, która odpowiada m.in. za działania PR i social media w Polsce.

Doświadczenie zdobywała m.in. w agencji marketingowej MBridge – Marketing Expert, w której jako PR Specialist była odpowiedzialna za komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy. Wcześniej przez blisko 2 lata realizowała działania z zakresu PR dla podmiotów finansowych m.in. Wonga, Santander Consumer Bank oraz KIR. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Twisto to fintech działający w branży "Buy Now, Pay Later". Oferuje wygodną aplikację do  codziennych płatności, która umożliwia bezpłatne przesunięcie płatności za dowolny zakup do 45 dni oraz podzielenie płatności na 3 raty za 0 zł. Na polskim rynku Twisto działa od 2018 r., jego partnerem strategicznym w Polsce jest ING Bank Śląski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat