Agnieszka Kalbarczyk: z TVN do Instytutu Monitorowania Mediów

Do działu PR firmy Instytut Monitorowania Mediów dołączyła Agnieszka Kalbarczyk. Będzie realizować strategię firmy w obszarze komunikacji z mediami i społecznościami oraz promować eksperckie raporty z social media.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Przez ostatnie cztery lata Kalbarczyk związana była z grupą ITI, w tym przez ponad półtora roku z działem programowym TVN.

Jest absolwentką politologii na UKSW i zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje