Agnieszka Sienkiewicz w międzynarodowej reklamie marki Wellaton

Rozpoczęła się kampania marki Wellaton pod hasłem „Czas na piękne włosy”, która oprócz Polski, obejmie 12 rynków w Europie. Odpowiadają za nią agencje: LiquidThread, Zenith i YOTTA (Publicis Groupe).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Sienkiewicz w międzynarodowej reklamie marki Wellaton

W kampanii marki Wellaton, pod hasłem „Czas na piękne włosy” bierze udział Agnieszka Sienkiewicz, aktorka i zwyciężczyni programu „Dancing with the Stars”. Spoty reklamowe emitowane będą w digitalu, w tym także w mediach społecznościowych, a działania promocyjne obejmą również prasę i sklepy.

Kampania powstała we współpracy z agencjami Publicis Groupe. Za lokalizację strategii wypracowanej w dziale marketingu Wella, koncepcję kreatywną i realizację, działań odpowiedzialna jest agencja LiquidThread. Idea kampanii będzie adaptowana na trzynastu rynkach. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith. Badania konsumenckie przeprowadziła YOTTA.

 

 

Linia produktów Wellaton obejmuje 22 kolory, w tym cztery nowe.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe