aj - Agnieszka Pieńczykowska i Justyna Pałys stworzyły nową agencję

Z początkiem czerwca rozpoczęła działalność agencja aj, świadcząca usługi z zakresu PR-u i marketingu. Założycielkami firmy są Agnieszka Pieńczykowska i Justyna Pałys.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zakres usług nowo powstałej agencji obejmuje PR korporacyjny, produktowy, media relations, e-pr, e-marketing, komunikację wewnętrzną oraz wydarzenia specjalne.

Agnieszka Pieńczykowska była m.in. rzecznikiem prasowym kanałów MiniMini oraz ZigZap/Hyper. Reprezentując agencję PR, współpracowała przy obsłudze kanałów filmowych, dokumentalnych i lifestyle’owych z portfolio Canal+ Cyfrowy. Pracowała także w "Życiu Warszawy".

grafika

Justyna Pałys ma doświadczenia w produkcji telewizyjnej ("Europa da się lubić") i pracy redaktorskiej w radiu (Radio BIS). Realizowała zarówno planistycznie, jak i wykonawczo projekty komunikacyjne, pracując w agencjach PR oraz reklamowych (M&CC, Laboratorium Komunikacji). Ma także doświadczenia w dziedzinie CSR (m.in. działania branży piwowarskiej w zakresie ograniczenia dostępu alkoholu dla nieletnich).

grafika

Pieńczykowska i Pałys są absolwentkami Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, w specjalizacji marketing medialny i public relations. Obie przygotowują również prace doktorskie z zakresu komunikacji społecznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku