Akcesoria B. do sprzętu Apple promowane przez iSpot pod hasłem „for human B.”

iSpot, polska sieć sklepów ze sprzętem Apple, wprowadziła nową markę premium akcesoriów i urządzeń do tych produktów - B. Za przygotowanie jej strategii i identyfikacji wizualnej odpowiadała agencja TBWA.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Akcesoria B. do sprzętu Apple promowane przez iSpot pod hasłem „for human B.”

Marka B. obejmuje trzy grupy produktów: B.safe to akcesoria ochronne, zabezpieczające telefon przed uszkodzeniami i dostarczające unikalnych funkcjonalności (np. etui magnetyczne, do którego opcjonalnie można zakupić dedykowany uchwyt samochodowy), B.on - dodatki takie jak power banki i ładowarki oraz B.me -designerskie dodatki pozwalające wyrazić przez konkretny wzór indywidualny styl użytkownika.

Opakowania każdej z nich zostały oznaczone innym kolorem: B.safe - zielonym, B.on - żółtym, B.me - czarnym. Hasło główne całej marki to: „for human B.”.

Za przygotowanie koncepcji marki B., jej identyfikacji wizualnej i pilotażowych opakowań poszczególnych grup produktów odpowiadała agencja TBWA. - Chcąc wyróżnić markę akcesoriów i urządzeń do produktów Apple na rynku zdominowanym przez dane techniczne, zdecydowaliśmy się na komunikację wykorzystującą emocje i opartą na założeniu, że aktualnie telefon jest wyrazem naszej osobowości - opisuje Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]