„Ale Historia!” w wersji na iPad

Poniedziałkowy historyczny dodatek do „Gazety Wyborczej” (Agora) - „Ale Historia!” - od 26 listopada br. będzie dostępny w wersji specjalnie przygotowanej na tablety Apple’a.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Magazyn „Ale Historia!” przygotowuje zespół dziennikarzy i redaktorów „Gazety Wyborczej” pod kierownictwem Piotra Nehringa. Wiodącym tematem najbliższego numeru jest Hiszpanka - plaga, która w latach 1918-19 opanowała obie półkule.

„Ale Historia!" w wersji na iPada będzie dystrybuowana niezależnie od prenumeraty iPadowego wydania „Gazety Wyborczej”. Koszt jednorazowego wydania magazynu w AppStore to 1,79 euro, tygodniowa prenumerata samoodnawialna kosztuje 0,89 euro, a koszt miesięcznej prenumeraty samoodnawialnej to 2,69 euro.

Wydanie tabletowe dodatku wspiera kampania promocyjna w serwisach grupy Gazeta.pl oraz w „Gazecie Wyborczej”.

Użytkownicy iPadów mogą już czytać na swoich tabletach „Gazetę Wyborczą” oraz sześć czasopism wydawanych przez Agorę: „Wysokie Obcasy Extra”, „Książki. Magazyn do Czytania”, „Logo”, „Cztery Kąty”, „Ładny Dom” i „Dziecko”.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS