Aleksandra Atamańczyk oraz Halszka Potrzebowska w Sfera Group

Do zespołu wrocławskiej agencji Sfera Group dołączyły Aleksandra Atamańczyk oraz Halszka Potrzebowska, które objęły stanowiska specjalistek ds. PR i content marketingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W zespole Sfery Group Aleksandra Atamańczyk odpowiada za realizację projektów PR dla firm z branży wnętrzarskiej. Uczestniczy także w pracach zespołu realizującego projekt badawczy agencji monitorujący trendy w komunikacji marek sektora home&garden.

Aleksandra Atmańczyk wcześniej zdobywała doświadczenia w branży odpowiadając za komunikację korporacyjną w LG Energy Solution oraz komunikację wewnętrzną w Volvo Construction Equipment. Jest absolwentką wrocławskiego Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sawex-foods-przedluza-wspolprace-ze-sfera-group ##

W Sferze Group Halszka Potrzebowska realizuje projekty komunikacji marketingowej w ramach współpracy agencji z firmą Vorwerk Polska.

Potrzebowska pracuje w branży kreatywnej od ponad sześciu lat. Poprzednio działała we wrocławskiej agencji Highlite, gdzie wspierała klientów związanych z nowymi technologiami oraz branżą FMCG. Na swoim koncie ma też m.in. współpracę z instytucjami kultury i markami z sektora e-commerce i finansów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu