Aleksandra Grądzka PR consultantem w Big Picture

Aleksandra Grądzka awansowała na stanowisko PR consultanta w agencji w Big Picture. Z agencją związana jest od dwóch lat i odpowiada m.in. za projekty z obszaru FMCG oraz przemysł i motoryzacja.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Grądzka PR consultantem w Big Picture
Aleksandra Grądzka

Aleksandra Grądzka karierę zawodową zaczęła w 2020 roku, pracując dla takich marek jak Nestle, Bayer i Carolina Medical Center. Wcześniej rozwijała swoje umiejętności z zakresu marketingu i public relations odbywając dwa interesujące staże w Fundacji Digital Poland i Aria Private Equity.

W Big Picture pracuje w zespole PR korporacyjnego od 2021 r. Wraz z dołączeniem do agencji zrealizowała kampanię społeczną dla Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych.  Jest odpowiedzialna za projekty i bieżącą komunikację dla Mondelez Polska, Forvia Polska (d. Faurecia, lider branży technologii motoryzacyjnej) oraz wspiera klienta z obszaru health – Reckitt (m.in. marka Strepsils, Nurofen, Durex).

W ostatnim czasie realizowała także projekty specjalne, takie jak Rochstar, a także szerokie działania komunikacyjne wokół programu pilotażowego „Programowanie = Nasz Drugi Język”, którego inicjatorem jest Miron Mironiuk.

Aleksandra Grądzka jest absolwentką Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa