Prezes Radia Koszalin zmienił dyrektora programowego

Piotr Kobalczyk nie jest już dyrektorem programowym Radia Koszalin, jego miejsce zajęła Aleksandra Kupczyk. O zmianie na tym stanowisku zdecydował prezes rozgłośni Piotr Ostrowski.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

W czwartek Piotr Kobalczyk został zwolniony z pracy, zastąpiła go Aleksandra Kupczyk wieloletnia szefowa informacji Radia Koszalin.

O zmianie na tym stanowisku zdecydował prezes rozgłośni Piotr Ostrowski.

Nowa ramówka od kwietnia

1 kwietnia ruszyła wiosenno-letnia ramówka stacji. W niej, obok licznych zmian w sferze rozrywki, miała wzrosnąć ranga publicystyki. - Zmieni się m.in. formuła koronnej audycji politycznej „Po Słowie” z udziałem parlamentarzystów z naszego regionu – podkreślał wtedy Piotr Kobalczyk. - Do tej pory był to program poniedziałkowy, teraz - ten wzbudzający duże emocje i zainteresowanie polityczny pojedynek będzie się odbywał w niedzielę, w samo południe. Audycja będzie miała dodatkowy atut - na naszym portalu będą państwo mogli obejrzeć na żywo relację i zobaczyć polityków w akcji. Zażartowałem sobie ostatnio, że panowie będą musieli dobierać uważnie nie tylko argumenty, ale też krawaty. Nie znaczy to, że znika program dyskusyjny w poniedziałek. Tu znajdzie się nowy format „Zaczynamy tydzień”, a audycje o charakterze debaty uzupełni piątkowe, samorządowe „Rządzi-My” - dodawał.

Kobalczyk wskazywał, że bieżąca, reaktywna publicystyka to, obok atrakcyjnej modyfikacji muzyki i rozrywki, priorytety programowe w ramówce.

Piotr Kobalczyk dyrektorem programowym został Radia Koszalin został w październiku 2016 roku.

Kobalczyk z mediami jest związany od od 1991 r. Publicysta związany z tygodnikiem „Do Rzeczy" i Plusem Minusem „Rzeczpospolitej", do niedawna także redaktor i wydawca „Głosu Koszalińskiego”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z