Aleksandra Marciniak: z Havas Sports&Entertainment do Polskiej Ligi Esportowej

Aleksandra Marciniak objęła funkcję head of sales & partnerships w Polskiej Lidze Esportowej. Przeszła z Havas Media Group, gdzie pracowała od 12 lat, ostatnio na stanowisku head of Havas Sports&Entertainment.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Marciniak: z Havas Sports&Entertainment do Polskiej Ligi Esportowej
Aleksandra Marciniak

Marciniak objęła w Polskiej Lidze Esportowej stanowisko head of sales&partnerships. Jak podano w komunikacie "ma pomóc marketerom lepiej zrozumieć potencjał branży esportowej".

- Przez ostatnie kilkanaście lat miałam okazję poznać bardzo dobrze mechanizmy rządzące światem sponsoringu sportowego - od wielkich międzynarodowych projektów, po małe lokalne inicjatywy. Sport tradycyjny zawsze będzie miał w moim sercu szczególne miejsce, ale chciałabym przenieść moje doświadczenie na grunt esportu, który jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się gałęzią rozrywki, czerpiąc wiele wzorców właśnie ze sportu. Dołączając do zespołu PLE jako head of sales & partnerships, będę starała się pokazać marketerom, że warto zaangażować się w ten obszar i włączyć go na stałe do swoich planów marketingowych - mówi Aleksandra Marciniak.

Ostatnio w Havas Media Group

Przez ostatnie 6 lat  pełniła funkcję head of Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group, odpowiadając za projekty niestandardowe w ramach agencji. Realizowała projekty z zakresu marketingu sportowego i sponsoringu, eventów, influencer marketingu czy branded contentu.

Realizowała projekty dla takich marek, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Totalizator Sportowy,Kia, Polpharma, BP. Dodatkowo pracowała nad aktywacją projektów sponsoringowych takich brandów, jak Castrol, Veolia, BGŻ BNP Paribas, Hyundai, Heyah czy Velux.

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"