Aleksandra Wakarecy head of sales w Szeri Szeri

Do zespołu Szeri Szeri, agencji specjalizującej się w influencer marketingu, należącej do grupy AdNext dołączyli Aleksandra Wakarecy, Anna Dziadosz oraz Damian Styś. Zajmą się nawiązywaniem nowych kontaktów biznesowych i budowaniem relacji z potencjalnymi klientami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Wakarecy head of sales w Szeri Szeri
Aleksandra Wakarecy

Aleksandra Wakarecy objęła stanowisko head of sales. Będzie odpowiedzialna przede wszystkim za sprzedaż produktów DDOB - platformy społecznościowej zrzeszającej influencerów - w ramach Szeri Szeri.

Doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. pracując na stanowisku lifestyle industry managera w Grupie Wirtualna Polska, gdzie odpowiadała za budowanie relacji z kluczowymi klientami, wdrażanie projektów online i współpracę z influencerami.

Anna Dziadosz jako new business manager zajmie się klientami z sektorów beauty, fashion i FMCG. Dziadosz pracuje w branży marketingowej od półtora roku – wcześniej przez ponad 8 lat zajmowała się sprzedażą strategii szkoleniowych dużym firmom oraz instytucjom publicznym. Przygodę z marketingiem rozpoczęła w BLOGmedii, gdzie również pełniła funkcję new business managera.

Damian Styś na stanowisku new business manager będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów Szeri Szeri oraz DDOB. Doświadczenie zawodowe w branży mediowej zdobył w firmie AdPrime, gdzie także pracował jako new business manager, był odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów ze strefy mobile. Wcześniej pracował w miesięczniku motoryzacyjnym „Auto Technika Motoryzacyjna” na stanowisku sales managera. Posiada również doświadczenie w branży spedycji i windykacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana