Alicja Bugajska zastępcą dyrektora w biurze reklamy „Dziennika Zachodniego”

Alicja Bugajska objęła stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy śląskiej filii Grupy Polskapresse, wydawcy „Dziennika Zachodniego”. Do firmy powróciła po ośmiu latach.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Bugajska będzie odpowiedzialna za koordynację działań sprzedażowych w województwie śląskim.

W latach 2005-2010 Alicja Bugajska pracowała w Ringier Axel Springer, gdzie pełniła funkcję szefa regionu Śląsk w biurze reklamy prasy codziennej. W okresie 2011-2013 roku tworzyła terenowe struktury sprzedaży biura reklamy „Super Expressu” jako dyrektor sprzedaży regionalnej w Muratorze, a przez ostatnie miesiące pełniła funkcję dyrektora new business.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” w listopadzie ub.r. wyniosła 50 977 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji