Alior Bank wzmacnia kampanię konta indywidualnego

Alior Bank intensyfikuje działania marketingowe wspierające promocję Alior Konta dla klientów indywidualnych, rozszerzając je o nowe kanały komunikacji. Do dotychczasowych aktywności medialnych dołączyły kampania OOH oraz kampania radiowa.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Alior Bank wzmacnia kampanię konta indywidualnego

W ramach kampanii „Pewni swego” emitowany jest spot telewizyjny, a w radiu ruszyła kampania uzupełniona o informację o „Lokacie na Start” z atrakcyjnym oprocentowaniem w wysokości 7 proc. Równolegle kontynuowany jest zintegrowany miks mediowy obejmujący kino, nośniki online oraz własne kanały banku – witryny placówek, ekrany bankomatów, media społecznościowe oraz system CRM z aktualnymi materiałami promocyjnymi. Dodatkowe formaty OOH zostaną uruchomione 1 maja.

Kampania promująca Alior Konto, która wystartowała na początku marca w nowym formacie, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie działań komunikacyjnych o kolejne kanały. Chcemy, aby między innymi dzięki tej kampanii Alior Bank stał się naturalnym wyborem dla kolejnych osób planujących skorzystanie z usług finansowych – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu Alior Banku.

W komunikacji zachowane zostały atrybuty, które sprawiły, że marka Alior Banku budzi zaufanie, wyróżnia się i aspiruje. Jednocześnie, aby podkreślić otwartość na młodszych klientów oraz nowoczesny charakter banku, odświeżona została postać pana w meloniku.

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja PZL, a planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe Sigma Bis i Mets. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style