Allegro reklamuje, że „dba o Standard” (wideo)

Pod hasłem „Dbamy o Standard” rusza kampania reklamowa Allegro.pl. Akcję dział marketingu serwisu przygotował wspólnie z domem produkcyjnym F25.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Allegro.pl pokazuje, jak serwis ten dba o bezpieczeństwo i jakość realizowanych w nim zakupów. Jednocześnie akcja podkreśla, że na Allegro.pl można szybko i wygodnie znaleźć i kupić najróżniejsze towary, bez zbędnych formalności i długiego czekania. W reklamach przedstawiany jest system oznaczeń dla sprzedawców Standard Allegro, który pojawił się w serwisie przed rokiem (przeczytaj o tym więcej).

Kampania - zaplanowana na 5 tygodni - obejmie telewizję (TVP, TVN i Polsat), radio (RMF FM, Radio ZET, Radio Eska, Radio Złote Przeboje), prasę (m.in. „National Geographic”, „Party”, Twoje Dziecko”, „Polityka” i „Wprost”) oraz internet (m.in. Interia.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, TVN24, YouTube, GG i Facebook). W połowie maja na facebookowym fanpage’u Allegro będzie prowadzony konkurs dotyczący Standardu Allegro z nagrodami takimi jak smartfony i gadżety Allegro. Kreacją, strategią oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dział marketingu Allegro, natomiast spoty wykorzystywane w akcji wyprodukował dom produkcyjny F25.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem