Almanach mediów i reklamy

VFP Communications wypuściło na rynek piąte wydanie Almanachu Mediów i Reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wraz z 17 numerem branżowego dwutygodnika Media i Marketing Polska wydawnictwo VFP Communications wypuściło na rynek piąte wydanie Almanachu Mediów i Reklamy. 2400 rekordów stanowi prezentacje firm z branżowego trójkąta biznesowego media - agencje reklamowe - marketerzy.

- Są to zobiektywizowane informacje tj. dane teleadresowe, nazwy i nazwiska właścicieli, opisy produktow/działalności, odbiorców/klientów, główne stanowiska, dane finansowe i handlowe - czytamy w komunikacie VFP.

W Almanachu znaleźć można dane m. in. o stacjach telewizyjnych i radiowych, dziennikach, magazynach i portalach internetowych. Także o agencjach reklamowych, domach mediowych, firmach badawczych, szkoleniowych i konsultingowych i innych, wspomagających branżę.

Tegoroczne wydanie wzbogacone zostało o kilka istotnych elementów. Nowością jest dział Marketerzy, skupiający firmy, pragnące zaznaczyć swoją obecność na rynku w roli reklamodawców. Ważną innowację stanowi indeks nazwisk, otwierający możliwość znalezienia 4000 branżowych postaci w ich macierzystych firmach. Do standardowego spisu treści dodany został spis w układzie alfabetycznym. Całość materiału zawarta jest w 41 sekcjach merytoryczych, podzielonych na 93 podsekcje; każda z sekcji opatrzona jest indeksem, a sześć posiada dodatkowe indeksy rzeczowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK