Amazon w świątecznej reklamie odnajduje dziecięcą radość

W nowej reklamie świątecznej Amazon pokazuje, jak cieszyć się zimą niezależnie od wieku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Amazon w świątecznej reklamie odnajduje dziecięcą radość

Bohaterkami spotu „Joy Ride” są trzy seniorki, które na ławce obserwują bawiące się dzieci. Maluchy śmigają w najlepsze na stoku, nieskrępowanie ciesząc się zimą, śniegiem i kolejnymi ekscytującymi zjazdami.

Świąteczna reklama Amazona

Z pewną nutą żalu obserwują to starsze panie, zapewne myśląc, że ich kondycja i wiek już nie pozwalają na takie rozrywki, jakie mają dzieci. Z inicjatywą dzięki sklepowi Amazon wychodzi jedna z nich. Kupuje dla siebie i przyjaciółek podkładki, na których mogą także zjechać z obsypanej śniegiem górki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/amazon-prime-video-pakiet-reklamy-tanszy-plan-netflix-disney-jak-ogladac ##

W spocie pobrzmiewa instrumentalna wersja utworu Beatlesów "In My Life". Ten utwór wybrano na muzyczne tło filmu ze względu na fakt, iż jest to jedna z najbardziej lubianych piosenek Beatlesów odwołująca się do motywu przyjaźni i wspólnego celebrowania chwil.

Film ten jest kluczowym elementem globalnej kampanii Amazon "Joy is shared" i będzie emitowany w telewizji, kinie, serwisach streamingu wideo, digitalu, mediach społecznościowych do końca grudnia.

Wersje 30-sekundowa i 60-sekundowa są emitowane w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych od 13 listopada, po premierze w Europie i Wielkiej Brytanii 6 listopada. W Stanach Zjednoczonych reklama będzie emitowana podczas rozdania nagród Billboard Music Awards, Latin Grammy Awards oraz obok świątecznych treści na kanale Hallmark Channel.

Za kreację i produkcję reklamy odpowiada zespół Amazona. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej