Amino po 9 latach znowu w telewizji

Amino, należący do koncernu Unilever producent dań ekspresowych, po 9 latach wraca do komunikacji ATL. Za strategię i kreację odpowiada That One Agency.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Amino po 9 latach znowu w telewizji

Po 9 latach od popularnej „Zupy Romana” marka Amino wraca z nową komunikacją w telewizji i digitalu. Reklama telewizyjna stawia na podkreślanie unikatowych w kategorii polskich smaków, humor oraz sympatyczne przedstawienie konsumentów.  

Kampania składa się z 30” spotu i skrótów do mediów społecznościowych. Emisja planowana jest do jesieni z różnymi tag-onami prezentującymi nowości od marki.

Jest to kolejna, po akcjach influencerskich, kampania Amino realizowana przez That One Agency. Projekt komentuje account director w agencji – Aleksandra Kuczyńska. 

- Razem z zespołem Unilever rozważaliśmy kilka kierunków, ale badania wyłoniły jasnego zwycięzcę. Postanowiliśmy wysłać list miłosny do polskości. Przedstawić świat marki i jej odbiorców z czułością, ale i z humorem – pokazując, że tradycyjne polskie smaki nas łączą, uwalniają w nas ciepłe emocje. Sam proces powstawania spotu także zasługuje na uwagę – od briefingu do emisji minęło niewiele ponad miesiąc, a w tym czasie stworzyliśmy strategię, przebadaliśmy koncept i sprawnie poprowadziliśmy cały proces, korzystając z integrated shooting matrix – zapewniającego sprawną pracę na każdym etapie i z góry planowane tworzenie form, uwzględniających charakterystykę każdej platformy i placementu - mówi Aleksandra Kuczyńska.

Spot wykorzystuje kojarzoną z marką kompozycję muzyczną w nowoczesnym wydaniu, a także nowe, będące przełożeniem wypracowanej strategii, copy. 

- Zależało nam, aby marka Amino powróciła do komunikacji w telewizji w bardziej nowoczesnej, odświeżonej formie, przy jednoczesnym zachowaniu jej tradycyjnego charakteru i polskich korzeni. Stworzyliśmy kampanię, która w prosty i przystępny dla widza sposób łączy te dwa obszary i z humorem przypomina, że polskość i polskie smaki są fajne. Dzięki użyciu kojarzonej z marką melodii, tym razem w nowym wydaniu, chcieliśmy przywołać pozytywne emocje i wspomnienia. Nowa reklama udowadnia, że Amino to pyszne, polskie smaki dla każdego - dodaje Aleksandra Bilska-Domańska, brand manager w Unilever.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare, produkcję treści wideo zrealizowało F25.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych