Andrzej i Krystyna Wajdowie bohaterami spotu promującego Pawilon Józefa Czapskiego

W minioną środę zakończyły się zdjęcia do spotu reklamowego, w którym w roli głównej wystąpili Krystyna Zachwatowicz-Wajda i Andrzej Wajda. Film ma zachęcić do odwiedzenia nowego muzeum w Krakowie - Pawilonu Józefa Czapskiego, wchodzącego w skład kompleksu Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego. Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Jero.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rodzina Wajdów była wieloletnimi przyjaciółmi Józefa Czapskiego. W spocie reklamowym Andrzej Wajda tłumaczy, dlaczego warto odwiedzić  nowe muzeum i kim dla niego jest Józef Czapski.

Oficjalne otwarcie Pawilonu Józefa Czapskiego zaplanowano na 22 kwietnia.

Reklamy zachęcające do odwiedzenia Muzeum będą emitowane w radiu i telewizji od 10 kwietnia. Dodatkowo działania promocyjne mają być prowadzone w prasie, na outdoorze i w internecie.

Autorem kreacji reklam jest agencja Jero, która wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej Pawilonu Józefa Czapskiego w Krakowie w grudniu ub.r. (jej oferta została wyceniona na blisko 1,3 mln zł brutto).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"