Andrzej Kapera dyrektorem zarządzającym, a Piotr Malita client service directorem w Schulz Brand Friendly

Z początkiem lutego w agencji reklamowej Schulz Brand Friendly Andrzej Kapera awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego, a Piotr Malita - client service directora.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Andrzej Kapera dyrektorem zarządzającym, a Piotr Malita client service directorem w Schulz Brand Friendly
Od lewej: Andrzej Kapera i Piotr Malita

Andrzej Kapera poprzednio pełnił w Schulz Brand Friendly funkcję group account directora. Objęte przez niego teraz stanowisko dyrektora zarządzającego to nowa funkcja w agencji.

Piotr Malita przez ostatnie cztery lata odpowiadał w firmie za new business. Obecnie przejął obowiązki client service directora, które wcześniej pełnił Wojciech Kotala, CEO agencji.

Wojciech Kotala tłumaczy, że te roszady mają zapewnić lepsze zarządzanie projektami dla 17 stałych klientów Schulz Brand Friendly oraz rozwój nowych obszarów działalności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej