Płaska na nowym stanowisku zajmie się realizacją strategii dla kluczowych klientów agencji na rynkach polskim i zagranicznych. Będzie koordynowała część działu digital marketingu, co obejmie zarówno nadzór nad zespołem, angażowanie się w zakresie rozwoju wiedzy i kompetencji wewnętrznych. Bezpośrednio przejmie opiekę nad kluczowymi klientami agencji. W ramach business developmentu wesprze procesy new-biznesowe, koncepcje kreatywne i strategiczne.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spotlight-agency-stuu-wojciech-szaniawski-ile-zarabia-odszedl-stuart-kluz-burton ##
Angelika Płaska poprzednio w Spotlight
Angelika Płaska przez ostatnie 7 lat rozwijała się w obszarze digital marketingu. Przed dołączeniem do Olive media obejmowała stanowisko head of management w agencji influencer marketingu Spotlight, gdzie zarządzała kilkunastoosobowym zespołem managerów. Osobiście nadzorowała największe projekty komercyjne agencji, w tym wprowadzanie do sieci handlowych produktów z branży FMCG i kosmetycznych współtworzonych z topowymi influencerami. Realizowała również kampanie dla takich marek jak Inglot, Coca-Cola, L'oreal, Modivo, CCC i wiele innych.

Wcześniej przez kilka lat zdobywała doświadczenie agencyjne w LTTM oraz Platinium Cast PR, zarządzając kampaniami dla największych marek na świecie, takich jak Pepsi, McDonald's, La Roche Posay, Adidas, Shell, Netflix, Disney, HBO i wiele innych. Pracowała również bezpośrednio dla marek Kanaste i Miło.ść, budując strategie brandów w zakresie kampanii digitalowych z wykorzystaniem influencer marketingu. Odpowiadała za rozwój kariery twórcy internetowego Gimpera, w tym za działania marketingowe twórcy oraz nadzór nad funkcjonowaniem jego spółki Vidmo.
Pracę w branży rozpoczynała od Amundi Polskiego Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych.
Angelika Płaska jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Filmowej, Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku zarządzanie w mediach oraz studiów podyplomowych z nowoczesnej komunikacji marketingowej na SWPS.











