Anna Bucoń kierownikiem marketingu w polskim Trader.com

Anna Bucoń objęła nowoutworzone stanowisko kierownika marketingu w Trader.com (Polska). Zastąpiła w tej funkcji Beatę Sitkowską.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

Jako kierownik marketingu w Trader.com (Polska) Anna Bucoń będzie odpowiedzialna za marketing należących do tej spółki marek, m.in. serwisów ogłoszeniowych Domiporta.pl, Goldo.pl, Kupsprzedaj.pl, Autotrader.pl, Tabor24.pl oraz gazet ogłoszeniowych. Wcześniej stanowisko to zajmowała od września 2008 roku Beata Sitkowska, która obecnie odchodzi z firmy.

grafika

Anna Bucoń była związana z działem marketingu w internetowym segmencie Agory od 2007 roku, zajmując się m.in. promocją marek ogłoszeniowych takich jak GazetaDom.pl i GazetaPraca.pl. Studia ukończyła na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Wojtas Tomasz
Autor artykułu:
Wojtas Tomasz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały