Anna Kiedrzyńska-Tui i Bartosz Łopiński założyli agencję Propsy PR. Dedykowana obsłudze trzeciego sektora

Od początku tego roku rozpoczęła działalność agencja Propsy PR, nastawiona na obsługę organizacji pozarządowych, przedsiębiorców społecznych i projektów CSR. Jej założycielami są Anna Kiedrzyńska-Tui oraz Bartosz Łopiński.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Propsy PR to agencja o charakterze butikowym. Jak informują założyciele, „nastawiona jest na budowanie relacji z ludźmi, wsparcie osób działających społecznie w budowaniu dobrego wizerunku, rozwoju zespołu oraz spójnych działaniach komunikacyjnych”.

Współzałożycielką agencji jest Anna Kiedrzyńska-Tui, która poprzednio była PR managerem fundacji Res Publica, a wcześniej współpracowała z Magazynem Miasta oraz Towarzystwem Społeczno-Kulturalnym Żydów w Polsce.

- Będziemy strać się zachować butikowy charakter agencji. Stawiamy na bezpośrednie relacje z klientami, odrzucamy także w komunikacji język korporacyjny. Chcemy wspierać ludzi działających na rzecz rozwiązywania problemów społecznych, którzy każdego dnia robią masę fantastycznych rzeczy. Naszą agencję stworzyliśmy także dlatego, że czujemy przesyt ekspertów udzielających się w mediach na każdy temat - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Anna Kiedrzyńska-Tui.

Drugim współzałożycielem jest Bartosz Łopiński, poprzednio związany z agencją Bazylia PR, gdzie jako menadżer projektów zajmował się koordynacją działań dla klientów biznesowych i spółek giełdowych. Kiedrzyńska-Tui i Łopiński pracowali wspólnie w Centrum Prasowym Uniwersytetu SWPS.

- Pracując przez ten czas dla podmiotów naukowych, spółek giełdowych, firm czy urzędów państwowych zauważyliśmy, że naszą wiedzę warto wykorzystać również w trzecim sektorze. Po pierwsze dlatego, że NGO to kopalnia merytorycznej wiedzy oraz ciekawych historii, o których warto mówić głośniej. Po drugie dlatego, że w tym sektorze dokonuje się zmiana polegająca na profesjonalizacji działań społeczników. Chcemy wspierać ich w tym procesie - komentuje Bartosz Łopiński.

Pierwszym klientem firmy jest fundacja Social Wolves, organizator organizator olimpiady dla młodych osób z projektów społecznych „Zwolnieni z Teorii".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana