Anna Piwowarczyk i Jakub Kacprzak w Lowe Media

Pracę w dziale digitalowym domu mediowego Lowe Media zaczęli Anna Piwowarczyk, wcześniej związana m.in. z MediaCom Warszawa i MediaOn, oraz Jakub Kacprzak, wcześniej pracujący m.in. w firmach NetSprint i bwin.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Piwowarczyk i Jakub Kacprzak w Lowe Media

Anną Piwowarczyk objęła w Lowe Media funkcję interactive managera. Dołączyła do teamu pracującego dla ING Banku Śląskiego, jest odpowiedzialna za planowanie i zakup kampanii we wszystkich kanałach internetowych.

Przez ostatnie pół roku była interaction managerem w MediaCom Warszawa, a wcześniej przez prawie cztery lata pełniła funkcję interactive media managera w MediaOn. Ponadto pracowała w domach mediowych Starlink, Media Direction OMD i Initiative Warszawa oraz internetowej sieci reklamowej ARBO Media. Od 7 lat zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji w internecie, wykorzystujących wszystkie dostępne narzędzia, m.in. display, performance marketing, SEM mobile i social media. Opracowywała takie strategie m.in. dla firm Żywiec Zdrój, Danone, Łomża, Polkomtel, Bank BPH, Złote Tarasy, Go Sport i Robico.

Jakub Kacprzak jako digital strategist dołączył w Lowe Media do działu zintergrowanej strategii i komunikacji kierowanego przez Pawła Jagiello. Będzie zajmował się przygotowywaniem strategii internetowych dla kluczowych klientów, przede wszystkim dla ING Banku Śląskiego

Przez ostatnie pięć lat Kacprzak był niezależnym konsultantem, współpracował m.in. z Lowe Media. Wcześniej m.in. przez 2,5 roku współpracował jako online marketing manager w firmie bukmacherskiej bwin oraz pełnił funkcję PR & marketing managera w firmie reklamy internetowej NetSprint. Karierę zawodową rozpoczął w agencjach interaktywnych WebService i Supermedia, w których odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów i tworzenie strategii. Z branżą marketingu internetowego jest związany od 15 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej