Anna Stawska, Sławomir Bełch i Piotr Gardocki w MullenLowe Warsaw

Pracę w dziale client service agencji reklamowej MullenLowe Warsaw zaczęła Anna Stawska (wcześniej m.in. w TBWA i Y&R), a w dziale kreacji - Sławomir Bełch (wcześniej m.in. w Momentum Worldwide i FCB Warsaw) oraz Piotr Gardocki (wcześniej m.in. w BBDO, Grey i JWT).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Stawska, Sławomir Bełch i Piotr Gardocki w MullenLowe Warsaw

Anna Stawska objęła w MullenLowe Warsaw stanowisko account directora. Poprzednio przez 4,5 roku pracowała w Streetcom Polska, nadzorowała zespół obsługi klienta oraz prowadziła kampanie dla marketerów z kategorii  FMCG, handlu i usług. Wcześniej była związana m.in. z agencjami TBWA, Youg&Rubicam i McCann Erickson. W branży marketingowe jest od 13 lat.

Sławomir Bełch pracuje w MullenLowe Warsaw jako senior art director. Wcześniej był związany m.in. z agencjami Momentum Worldwide, Tipping Point, FCB Warsaw oraz IQ Marketing. Przygotowywał reklamy ALT-owe, BTL-owe i internetowe dla takich marek jak: Jacobs, Milka, Nivea, UPC, Krakus, SC Johnson, Radio Eska, VW Bank, Bols, Absolut, Herbapol Lublin, Polpharma, Bank BGŻ, Meybeline i Nestle. W branży reklamowej pracuje od 11 lat.

Piotr Gardocki w MullenLowe Warsaw objął funkcję senior digital copywritera. Jest związany z branżą reklamową od 7 lat, pracował w agencjach BBDO Warszawa, Grey Group Poland, JWT Warszawa i VML Poland. Realizował projekty dla takich firm i marek jak IKEA, Microsoft, H&M, Lay's, Ernst & Young, Mercedes-Benz, Allegro i mBank.

- Nowe osoby w naszym zespole mają za sobą wieloletnie doświadczenie w obszarach ATL, BTL i digital.  Doskonale wpisują się w profil agencji, obejmujący szeroki i możliwie kompleksowy wachlarz usług oferowanych naszym klientom. Szczególnie zaś cieszymy się z tego, że Ania, Sławek i Piotrek jeszcze bardziej wzmocnią nasze kompetencje w obszarze digital - komentuje Marcin Nowak, dyrektor kreatywny MullenLowe Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej