Reklama 2024-05-07
0

Brazylijska aktorka reklamuje Answear.com

Platforma Answear.com rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem “Ubierz życie w to, co cenne”. Jej twarzą została brazylijska aktorka i modelka, Fatima Brunengo.

Answear.com w nowej kampanii wizerunkowej zaprasza do refleksji nad życiem i ważnymi w nim chwilami. Przekonuje: „Ubierz życie w to, co cenne”, ponieważ - jak podkreśla - wierzy, że przedmioty mogą wzbogacać naszą codzienność. 

– Moda jest formą zewnętrznego manifestu, który odzwierciedla nasze wartości, humor, dystans do siebie lub jego brak. Składa się na to, kim jesteśmy, lub jak siebie kreujemy. Robimy to, ubierając marynarkę, T-shirt, sukienkę, trampki czy kolczyki. Te „rzeczy” nabierają wtedy drugiego, nawet cenniejszego znaczenia. Bo wartość mają dla nas nie buty, ale to, że przebiegliśmy w nim maraton, a niebieska sukienka może być wspomnieniem najpiękniejszego zachodu słońca nad Barceloną – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com. – W naszej kampanii traktujemy produkty wyjątkowo, premium, dokładnie tak, jak na to zasługują. I właśnie o takim pozycjonowaniu naszej oferty chcemy opowiedzieć naszym klientom – dodaje Marta Sawicka.

Stella Consonni reżyserką kampanii Answear.com

„Ubierz życie w to, co cenne” to nie tylko hasło, to idea, która będzie towarzyszyła długofalowej komunikacji Answear.com. Za strategię i koncept odpowiedzialna jest agencja Saatchi&Saatchi. Spot realizowany był w urokliwej Lizbonie. Za jego reżyserię odpowiada Stella Consonni, uznana reżyserka i fotografka, która ma na swoim koncie kampanie dla takich marek jak Gucci, Burberry, czy Vogue.

– Stella doskonale uchwyciła sedno tego, co chcemy przekazać w nowej komunikacji wizerunkowej Answear.com, czyli balans pomiędzy modą, codziennością, a prawdziwymi wartościami. W jej pracy widać dużo serca i dbałości o detal. To owocuje potem niezwykłymi, zapamiętywanymi kreacjami – wskazuje Marta Sawicka. Twarzą kampanii „Ubierz życie w to, co cenne” została brazylijska aktorka i modelka, Fatima Brunengo.

Nowa kampania wizerunkowa, zbudowana wokół idei „Ubierz życie w to, co cenne”, to część komunikacji, która pozycjonuje Answear.com w segmencie mody premium. W ofercie firmy znajdują się produkty od ponad 500 ekskluzywnych światowych marek, takich jak: Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu jo, Pinko, Michael Kors, Torry Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham, czy Furla. Kampania obecna będzie jednocześnie na wszystkich 12 rynkach, na których działa Answear.

 

Autor: bg

Więcej informacji: Answear.com, Fatima Brunengo

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas