Apap pomaga "zaskoczyć przeziębienie ma maxa"

Firma USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią marki Apap Przeziębienie Max. Kreację stworzyła agencja AżTuNagle.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Apap pomaga "zaskoczyć przeziębienie ma maxa"
fot.mat.pras.

Celem kampanii jest promowanie nowego wariantu leku na przeziębienie i grypę w formie rozgrzewającej saszetki Apap Przeziębienie Max, która szybko zapobiega rozwojowi infekcji.Bohaterką spotu jest energiczna wuefistka, która przez chwilę była przeziębiona, ale zaskakująco szybko wraca do szkoły.

- Przesłanie naszej kampanii jest proste i pozytywne: zamiast tracić czas na leżenie w łóżku z przeziębieniem, lepiej szybko stanąć na nogi i cieszyć się życiem - mówi Mirek Kulisz z kreacji AżTuNagle.

Emisję spotu zaplanowano w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle. Spot wyprodukował Selfish3.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"