Apap pomaga "zaskoczyć przeziębienie ma maxa"

Firma USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią marki Apap Przeziębienie Max. Kreację stworzyła agencja AżTuNagle.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Apap pomaga "zaskoczyć przeziębienie ma maxa"
fot.mat.pras.

Celem kampanii jest promowanie nowego wariantu leku na przeziębienie i grypę w formie rozgrzewającej saszetki Apap Przeziębienie Max, która szybko zapobiega rozwojowi infekcji.Bohaterką spotu jest energiczna wuefistka, która przez chwilę była przeziębiona, ale zaskakująco szybko wraca do szkoły.

- Przesłanie naszej kampanii jest proste i pozytywne: zamiast tracić czas na leżenie w łóżku z przeziębieniem, lepiej szybko stanąć na nogi i cieszyć się życiem - mówi Mirek Kulisz z kreacji AżTuNagle.

Emisję spotu zaplanowano w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle. Spot wyprodukował Selfish3.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z