Aplikacja Nickelodeon Play dostępna w pełnym pakiecie premium dla klientów Play

Od 19 czerwca użytkownicy Play mają dostęp do pełnego pakietu premium aplikacji Nickelodeon Play.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Aplikacja Nickelodeon Play dostępna w pełnym pakiecie premium dla klientów Play

Dla klientów Play aplikacja Nickelodeon Play będzie dostępna jako usługa dodatkowa. Miesięczny koszt dla klientów abonamentowych to 19,99 zł, natomiast dla klientów prepaid to 5 zł tygodniowo. Każda z wybranych opcji będzie poprzedzona bezpłatnym okresem próbnym, odpowiednio miesięcznym lub tygodniowym.

- Cieszymy się, że możemy zapewnić użytkownikom sieci komórkowej Play nielimitowany dostęp do treści premium w aplikacji Nickelodeon Play. Współpraca ta wpisuje się w naszą strategię dotarcia do szerokiego grona odbiorców korzystających z aplikacji mobilnych i zapewnienia im dostępu do bogatej oferty naszego kanału - informuje Gábor Harsányi, VP, general manager for VIMN Central Eastern Europe and Israel (CEEI).

Nickelodeon Play to aplikacja produktów mobilnych marki Viacom. Do tej pory została pobrana 16 mln razy w 45 krajach. Aplikacja daje dostęp do seriali animowanych znanych z kanałów Nickelodeon Play, Nick Jr., Nickelodeon Polska oraz NickToons Polska, dedykowanych dla grupy wiekowej 6-14 lat. Dostępna jest ona dla systemów IOS i Android.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]