Problemy środowiskowe w kampanii marki Aquaphor

Międzynarodowy koncern Aquaphor, producent filtrów do wody ruszył z kampanią pod hasłem „Zostań Aquaphorianinem”, w której zwraca uwagę na kwestie środowiskowe, z jakimi boryka się nasza planeta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Problemy środowiskowe w kampanii marki Aquaphor

Powietrze jest pełne szkodliwych gazów, woda – pestycydów i plastiku. Giną kolejne gatunki flory i fauny, a ludzie stają się ofiarami postępującego zanieczyszczenia Ziemi. Problemy te skłoniły Aquaphor do stworzenia brand hero marki – Aquaphorianina o imieniu Aqualenek (jego nazwa pochodzi od opatentowanego przez markę jonowymiennego włókna Aqualen, które jest składnikiem wszystkich wkładów filtrujących marki oraz umożliwia wydajną i skuteczną filtrację, a także usunięcie z wody pitnej do 99% proc. metali ciężkich).

- Aqualenek mający postać sympatycznego przybysza z innej planety ma nam pomóc ratować Ziemię przed ekologiczną zagładą. Jego zadanie to przede wszystkim edukacja – zarówno dzieci, jak i dorosłych – w zakresie ochrony środowiska, zachowania bioróżnorodności, a także dostarczenia krystalicznie czystej wody każdemu z nas. Jako że dobre nawyki powinniśmy kształtować od najmłodszych lat, zadbaliśmy o to, by nasz brand hero miał szansę dotrzeć do dzieci i ich rodziców. W kolejnych falach kampanii Aqualenek ma udzielać wskazówek i pokazywać, co można zrobić dla planety, ale i bezpieczeństwa nas samych – mówi Marzena Lewandowska, dyrektor marketingu Aquaphor Poland, która odpowiada za strategię, koncept kreatywny oraz komunikację kampanii w mediach. 

Firma chce podnieść świadomość na temat problemów, z jakimi boryka się wiele osób na całym świecie, chcąc uzyskać dostęp do czystej wody, oddychać świeżym powietrzem czy cieszyć się różnorodnością gatunków roślin i zwierząt, które w zanieczyszczonym środowisku po prostu wyginą. 

Realizacją kampanii w sklepach sieciowych zajmuje się marketing manager Aleksandra Doroszewska. Misja Aqualenka komunikowana będzie na materiałach POS, m.in. ekspozycjach spektakularnych, displayach, plakatach czy wobblerach. Za koncepcję wizualną kampanii odpowiada agencja Yellowcups, a Dom Mediowy Mediain Sp. z o.o. poprowadzi kampanię od strony digitalowej.

W ramach pierwszej fali kampanii przygotowany został konkurs konsumencki, w którym do wygrania są takie nagrody, jak: hulajnogi z kaskami z wizerunkiem Aqualenka, pluszaki Aqualenka oraz dzbanki elektroniczne do filtracji wody.

Aktywacja wspierana będzie zasięgową kampanią digitalową, a także działaniami w social mediach – na profilach marki Aquaphor  oraz u rozpoznawalnych influencerów. Zaplanowano także wsparcie akcji w podcastach, prasie i outdoorze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana