Arskom zajmie się obsługą komunikacyjną aplikacji NOINN

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła współpracę z twórcami NOINN, aplikacji mobilnej, która służy do typowania wyników sportowych w gronie znajomych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiadać będzie za obsługę public relations, z naciskiem na media sportowe, biznesowe, bukmacherskie i technologiczne. Strony nie ujawniają okresu, na który została zawarta umowa.

Za realizację działań dla nowego klienta odpowiedzialni będą Mateusz Brzeźniak, senior account executive i Paulina Ryszewska, która w agencji zajmuje stanowisko junior account executive.

Arskom odpowiada za komunikację medialną zmian w aplikacji NOINN, nowych funkcjonalności jak i całego konceptu zabawy dla kibiców w typowanie dla rozrywki.

NOINN to pierwsza polska aplikacja mobilna do typowania wydarzeń sportowych w gronie znajomych. Od marca 2019 r. do aplikacji dołączyło ponad 10 tys. użytkowników, którzy najchętniej typują mecze piłki nożnej.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej