Artegence dla Gorącego Kubka Knorr

Od początku października w Internecie trwa kampania promująca nowysmak Gorącego Kubka Knorra. Wariant serowy poszerzył portfolio zupinstant w saszetkach. Jego wprowadzenie ma na celu umocnieniepozycji Unilever, jako lidera sprzedaży słonych przekąsek zupnych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Reklamy przygotowane przez Artegence zachęcają do spróbowanianowego, serowego smaku i odwiedzenia strony konkursowej. Pojawiająsię na portalach Gazeta.pl, Interia.pl oraz serwisie Grono.net wsieci Ad.net oraz sieci IDMnet i Gadu-Gadu w formatach: billboard,double billboard, Push Down Billboard, Toplayer i Rectangle300x250.

Strona konkursu "Kubek Pełen Sera" (http://www.tegomitrzeba.pl)przygotowana przez Artegence prezentuje walory nowego produktu. Jejintegralnym elementem jest gra połączona z konkursem, w którymgłówną nagrodą jest wycieczka do krainy serów i 1000 zestawów nożydo sera marki Berghoff.

Akcja internetowa, którą przygotowała Artegence, uzupełnia silnąkampanię ATL, prowadzoną w TV, kinach i na outdoorze.

Za dobór internetowych mediów odpowiada Omnicom Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia