Artegence dla Gorącego Kubka Knorr

Od początku października w Internecie trwa kampania promująca nowysmak Gorącego Kubka Knorra. Wariant serowy poszerzył portfolio zupinstant w saszetkach. Jego wprowadzenie ma na celu umocnieniepozycji Unilever, jako lidera sprzedaży słonych przekąsek zupnych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Reklamy przygotowane przez Artegence zachęcają do spróbowanianowego, serowego smaku i odwiedzenia strony konkursowej. Pojawiająsię na portalach Gazeta.pl, Interia.pl oraz serwisie Grono.net wsieci Ad.net oraz sieci IDMnet i Gadu-Gadu w formatach: billboard,double billboard, Push Down Billboard, Toplayer i Rectangle300x250.

Strona konkursu "Kubek Pełen Sera" (http://www.tegomitrzeba.pl)przygotowana przez Artegence prezentuje walory nowego produktu. Jejintegralnym elementem jest gra połączona z konkursem, w którymgłówną nagrodą jest wycieczka do krainy serów i 1000 zestawów nożydo sera marki Berghoff.

Akcja internetowa, którą przygotowała Artegence, uzupełnia silnąkampanię ATL, prowadzoną w TV, kinach i na outdoorze.

Za dobór internetowych mediów odpowiada Omnicom Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK