Artegence ponownie dla Gorącego Kubka

Pod koniec stycznia ruszyła zimowa edycja kampanii "Tego mi trzeba"dla marki Knorr Gorący Kubek. Agencja interaktywna Artegence już poraz czwarty odpowiedzialna jest za całość działań dla marki winternecie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii Artegence zbudowała wirtualny Dom GorącegoKubka. Pod adresem www.tegomitrzeba.pl można gozwiedzić i spróbować swoich sił w grze online. Dzięki zdobytympunktom internauci mają możliwość wygrać codziennie 5 bonów nazakupy w Empiku o wartości 50 zł oraz 15 termosów. Zbierającwskazówki pozostawione w pokojach i rozwiązując zadania rośnieszansa na jeden z 3 bonów o wartości 8 tys. zł na wymarzonywyjazd.

Celem kampanii jest przedstawienie produktu "Gorący Kubek" jakoidealnej, rozgrzewającej i zaspokajającej pierwszy głód przekąskina czas jesienno-zimowej aury.

Reklamy przygotowane przez Artegence pojawią się na portalachOnet.pl, Wp.pl, o2.pl, Gazeta.pl i nasza-klasa.pl oraz na wybranychserwisach zrzeszonych w sieciach Adnet, IDMnet i ARBOmedia.Kampania potrwa do końca lutego.

Za dobór powierzchni reklamowej odpowiada dom mediowyOmnicomMediaGroup.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski