Artur Pluta: z OtherSource do Ogilvy Interactive

Artur Pluta objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji Ogilvy Interactive. Poprzednio pracował w OtherSource.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

– Przede wszystkim chciałbym postawić na kreację, która jest niebanalna, nie naśladuje innych kampanii i nie goni za modą, tylko tworzy nowe jakości i wyznacza nowe trendy – deklaruje Artur Pluta, od połowy listopada dyrektor kreatywny w agencji Ogilvy Interactive. – Jednocześnie utożsamiam się z celem, jaki wyznacza sobie obecnie Ogilvy, tzw. twin peaks: łączyć kreatywność i efektywność, ponieważ tego potrzebują dziś nasi klienci – dodaje.

grafika

Poprzednio Pluta pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w agencji interaktywnej OtherSource, tworząc rozwiązania dla firm i marek takich jak Accenture, Puma, Adidas, Comcast, Mazda, Kampania Piwowarska, Onet oraz ITI. Wcześniej był związany z agencjami Lowe GGK i Argonauts/ Grey Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN