At Media chwilowo bez zespołu sprzedaży regionalnej

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media w związku z restrukturyzacją zlikwidował utworzony w ub.r. zespół sprzedaży regionalnej. Spółka nie rezygnuje jednak z tego typu działalności i zamierza powołać nową dedykowaną jej strukturę.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Remigiusz Barczyński, który jako regional sales manager kierował zespołem, rozstał się ze spółką z końcem ub. tygodnia. Pod koniec marca pracę w firmie zakończył natomiast Bartosz Roszyk, który odpowiadał za realizację sprzedaży w regionie południowo – zachodnim, wcześniej odszedł też przedstawiciel regionalny w regionie północno – zachodnim.

- Sprzedaż regionalna jest dla At Media ważnym obszarem rozwoju firmy. Konsekwentnie realizujemy politykę ścisłej współpracy z reklamodawcami, której wyrazem było m.in. powołanie zespołu sprzedaży regionalnej. Z uwagi na konieczność dostosowania struktury regionalnej do wymogów rynkowych, koncepcja jej organizacji ulegnie jednak zasadniczym zmianom – wyjaśnia nam Aleksandra Kossowska, head of communcation w spółce.

At Media prowadzi rekrutację na nowych przedstawicieli regionalnych, ale szczegółów, jak wyglądać będzie nowa struktura zajmująca się obsługą klientów reklamowych w regionach, na razie nie podaje. Obecnie te zadania powierzono osobom z innych zespół sprzedażowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu