Audi z nowym szefem ds. sprzedaży i marketingu

Po trzech latach Marco Schubert powraca do Audi i zostaje nowym członkiem zarządu ds. sprzedaży i marketingu. Zastąpi Hildegard Wortmann, która opuściła zarząd Audi po pięciu latach, na własne życzenie i za obopólną zgodą. Jednocześnie Wortmann opuści swoją rolę w Rozszerzonym Komitecie Wykonawczym Grupy Volkswagen.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Audi z nowym szefem ds. sprzedaży i marketingu

 - Hildegard Wortmann odegrała znaczącą rolę w rozwoju sprzedaży marki Audi i Grupy Volkswagen i miała na nią decydujący wpływ. Pełniąc swoją funkcję w Grupie, stworzyła silny, ponadmarkowy fundament sprzedaży na całym świecie. W Audi wraz ze swoim zespołem osiągnęła rekordową sprzedaż – i to w czasach wielkiego kryzysu. W imieniu Rady Nadzorczej AUDI AG chciałbym podziękować jej za niestrudzone, pełne empatii zaangażowanie – powiedział Manfred Döss, przewodniczący rady nadzorczej Audi. 

Marco Schubert ma ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe w branży motoryzacyjnej, w tym 20 lat w Audi. Od 2021 roku jest wiceprezesem Porsche w Europie. Wcześniej przez trzy lata był prezesem działu sprzedaży Audi w Chinach. W Škoda Auto a.s. do 2018 r. był szefem sprzedaży w Azji i za granicą. Był dyrektorem zarządzającym Audi Szwecja w latach 2014-2017. Wcześniej kierował regionem Europy Północnej w Audi.

Hildegard Wortmann pracuje w wiodących na świecie firmach od 34 lat, a w branży motoryzacyjnej od 26 lat. W lipcu 2019 r., pochodząca z niemieckiego Münster menedżerka została członkinią zarządu Audi AG odpowiedzialną za sprzedaż i marketing, przechodząc z Grupy BMW do Grupy Volkswagen. Ponadto w 2022 r. została członkinią nowo utworzonego Rozszerzonego Komitetu Wykonawczego Grupy Volkswagen odpowiedzialnego za sprzedaż Grupy na całym świecie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska